• Dzięki ułożonej diecie i treningu pod moim okiem, ze ścisłą kontrolą wyników, uzyskasz wymarzoną sylwetkę.
  • Zaufaj mojemu doświadczeniu.Wieloletnia, praktyczna działalność w sporcie, edukacja i przebyte szkolenia są moimi atutami. W treningu wykorzystuję najnowszy sprzęt fitness Bodylastics i TRX. Trenuj bez monotonii, miej satysfakcję z wyników!

  • Na umówionej konsultacji trenerskiej przedstawię Ci sposoby i zasady postępowania jak uzyskać wymarzoną sylwetkę.

  • Rozpiszę Ci plan żywienia i treningu do celu. Twoim obowiązkiem będzie realizacja planu, który będę kontrolował!
  • Nie umiesz pływać i chcesz się nauczyć? Zapraszam Cię na zajęcia nauki pływania. Nie będziesz już stał na brzegu, a zaczniesz pływać!

  • Rozpiszę dietę. Zapewnię catering dietetyczny. Dieta w drodze do upragnionej sylwetki i zdrowia jest niezbędna! Smaczny catering pozwoli Ci na utrzymanie dyscypliny żywieniowej i uzyskanie Twojego celu.

  • Miej możliwości treningowe z siłowni we własnym domu. Trenuj na sprzęcie najwyższej jakości. Za moim pośrednictwem dokonaj zakupu Bodylastics i zyskaj rabat.

  • Chcesz mieć wiedzę i umiejętności jak kształtować sylwetkę swoją i innych? Wypełnij formularz kontaktowy i skontaktuj się ze mną.

  • Masz możliwość przeglądania rzetelnych informacji o tematyce żywienia, treningu i profilaktyki zdrowia. Odwiedzaj moje kanały firmowe na Facebooku i YouTube. Zapraszam!

WAPŃ A ODCHUDZANIE

Wapń pozwala spalać tłuszcz poprzez: hamowanie litogenezy, nasilanie lipolizy, wzmaganie produkcji ciepła organizmu 
(termogeneza).Powinniśmy pamiętać o nim w naszej diecie!

Najlepszymi źródłami wapnia oprócz nabiału są: sardynki,szprotki, brokuły, orzechy włoskie, chleb żytni, warzywa kapustne i strączkowe.
Biorąc pod uwagę fakt zwiększenia sekrecji insuliny produktów nabiałowych z serwatką, warto szukać wapnia w innych źródłach jak mleko czy nabiał.

Osoby palące i spożywające duże ilości kofeiny i białka, powinny zadbać w szczególności o większą podaż wapnia niż dzienna dawka 1200mg/ dobę, gdyż palenie, kofeina i białko zwierzęce powoduje zmniejszenie przyswajania wapnia.

Również zmiana środkowiska organizmu i równowagi kwasowo -zasadowej organizmu w stronę środowiska kwaśnego z racji spożywania nadmiernej ilości białka, powoduje uwalnianie wapnia z kości prowadząc do osteoporozy i zwiększonej łamliwości kośćca.

Spożywanie fosforu pozwoli nam na zatrzymywanie wapna w kościach.


881 

trener4you fotografia biznesowa