• Dzięki ułożonej diecie i treningu pod moim okiem, ze ścisłą kontrolą wyników, uzyskasz wymarzoną sylwetkę.
  • Zaufaj mojemu doświadczeniu.Wieloletnia, praktyczna działalność w sporcie, edukacja i przebyte szkolenia są moimi atutami. W treningu wykorzystuję najnowszy sprzęt fitness Bodylastics i TRX. Trenuj bez monotonii, miej satysfakcję z wyników!

  • Na umówionej konsultacji trenerskiej przedstawię Ci sposoby i zasady postępowania jak uzyskać wymarzoną sylwetkę.

  • Rozpiszę Ci plan żywienia i treningu do celu. Twoim obowiązkiem będzie realizacja planu, który będę kontrolował!
  • Nie umiesz pływać i chcesz się nauczyć? Zapraszam Cię na zajęcia nauki pływania. Nie będziesz już stał na brzegu, a zaczniesz pływać!

  • Rozpiszę dietę. Zapewnię catering dietetyczny. Dieta w drodze do upragnionej sylwetki i zdrowia jest niezbędna! Smaczny catering pozwoli Ci na utrzymanie dyscypliny żywieniowej i uzyskanie Twojego celu.

  • Miej możliwości treningowe z siłowni we własnym domu. Trenuj na sprzęcie najwyższej jakości. Za moim pośrednictwem dokonaj zakupu Bodylastics i zyskaj rabat.

  • Chcesz mieć wiedzę i umiejętności jak kształtować sylwetkę swoją i innych? Wypełnij formularz kontaktowy i skontaktuj się ze mną.

  • Masz możliwość przeglądania rzetelnych informacji o tematyce żywienia, treningu i profilaktyki zdrowia. Odwiedzaj moje kanały firmowe na Facebooku i YouTube. Zapraszam!

GLUTAMINA W DIECIE


Zależy Ci na uzupełnieniu białka w diecie? Skorzystaj z suplementacji glutaminą, która niesie ze sobą wiele korzyści.
 

Glutamina jest aminokwasem endogennym, którego działanie antykataboliczne i budulcowe znajduje wykorzystanie w budowaniu masy mięśniowej jak i redukcji tk.tłuszczowej.
O wartości tego aminokwasu świadczy ilość w składzie mięśnia. Przyjmuje się, że ok 60% składu mięśnia stanowi glutamina, inne dominujące aminokwasy to izoleucyna, leucyna i walina(BCAA)
Silne działanie neutralizujące kortyzol (silny katabolik) wydzielany w trakcie intensywnego wysiłku sprawia, że glutamina jest idealnym suplementem przed jak i po treningu. Idealnie jest stosować glutaminę wraz z BCAA bezpośrednio po treningu siłowym, a przed ćwiczeniami aerobami dla idealnego środowiska spalającego tk.tłuszczową. Czemu nie carbo? Podniesienie insuliny w reakcji na spożycie węglowodanów, wspłynie hamująco na spalanie tk. tłuszczowej, wpływając na blokowanie glukagonu i możliwości uwalania tłuszczu zapasowego dla pracujących mięśni.

Warto wspomnieć o działaniu neutralizującym powstawanie wolnych rodników oraz podwyższaniu immunologi organizmu spożywaniem glutaminy, która uwalniana jest z mięśni w czasie choroby czy kataboliźmie.

Wpływ na akumulację glikogenu mięśniowego i wydzielania hormonu wzrostu szczególnie ze spożyciem węglowodanów po treningu siłowym, stanowi o kolejnym pozytywnym zastosowaniu w redukcji tk.tłuszczowej i wspomaganiu syntezy białka w organiźmie.

Suplementacja glutaminą zwiększa nawodnienie komórek mięśniowych, zwiększa objętość komórek mięśniowych tym samym ich odżywienie i wzrost.

Nie bez znaczenia na regenerację organizmu ma szybkość usuwania kwasu mlekowego z orgaznimu. Glutamina wpływa na zwiększenie szybkości tego procesu.

Ostatnim działaniem, które warto nadmienić to tworzenie glukozy w procesie glukoneogenazy, czyli cukru ze związków niecukrowych, w czasie niedoboru węglowodanów w diecie lub zasobów organizmu, oszczędzając tym samym mięśnie przed rozpadem i zwiększając energetyczność organizmu.



DAWKOWANIE:

-2-3 g po treningu z sumą 5-10g dziennie przed i szczególnie po treningu - redukcji i okresie startowym ( separacja)- 6-8g osoby do 76kg, 9-15g do 97kg i 16-20g powyżej 97kg -rekomendowane rozłożenie podaży na 3 x w ciągu dnia



l-glutamina-probi tica 2 

trener4you fotografia biznesowa