• Dzięki ułożonej diecie i treningu pod moim okiem, ze ścisłą kontrolą wyników, uzyskasz wymarzoną sylwetkę.
  • Zaufaj mojemu doświadczeniu.Wieloletnia, praktyczna działalność w sporcie, edukacja i przebyte szkolenia są moimi atutami. W treningu wykorzystuję najnowszy sprzęt fitness Bodylastics i TRX. Trenuj bez monotonii, miej satysfakcję z wyników!

  • Na umówionej konsultacji trenerskiej przedstawię Ci sposoby i zasady postępowania jak uzyskać wymarzoną sylwetkę.

  • Rozpiszę Ci plan żywienia i treningu do celu. Twoim obowiązkiem będzie realizacja planu, który będę kontrolował!
  • Nie umiesz pływać i chcesz się nauczyć? Zapraszam Cię na zajęcia nauki pływania. Nie będziesz już stał na brzegu, a zaczniesz pływać!

  • Rozpiszę dietę. Zapewnię catering dietetyczny. Dieta w drodze do upragnionej sylwetki i zdrowia jest niezbędna! Smaczny catering pozwoli Ci na utrzymanie dyscypliny żywieniowej i uzyskanie Twojego celu.

  • Miej możliwości treningowe z siłowni we własnym domu. Trenuj na sprzęcie najwyższej jakości. Za moim pośrednictwem dokonaj zakupu Bodylastics i zyskaj rabat.

  • Chcesz mieć wiedzę i umiejętności jak kształtować sylwetkę swoją i innych? Wypełnij formularz kontaktowy i skontaktuj się ze mną.

  • Masz możliwość przeglądania rzetelnych informacji o tematyce żywienia, treningu i profilaktyki zdrowia. Odwiedzaj moje kanały firmowe na Facebooku i YouTube. Zapraszam!

CZYM JEST CROSSFIT?

Crossfit jest rodzajem treningu, który zapoczątkował Coach Greg Glassman. Idea treningu polega na doborze zestawu ćwiczeń określanych mianem WOD (workout of the day), w których dominują ruchy wielostawowe łączące formy treningu siłowego i wytrzymałościowego z elementami gimnastycznymi, lekkoatletyki i podnoszenia ciężarów. Dobór elementów z tych trzech dyscyplin ma za zadanie wszechstronnie oddziaływać na nasz organizm rozwijając moc, siłę, wytrzymałość siłową, kondycję oraz ogólną sprawność organizmu.      
                                                                                                                                                                        
Częstotliwość treningu to 3 treningi/1 dzień bez treningu lub 5 treningów/ 2 dni bez treningu. Wszystkie wykonane ćwiczenia z WOD powinny być wykonane jak najszybciej z jak najkrótszymi przerwami w zależności od wielkości dobranego ciężaru w ćwiczeniach. Ocenie podlega czas wykonania WOD lub ilość zaliczonych rund z WOD w określonym czasie.Z racji wysokiej intensywności trening nie jest długi i trwa ok 20-30min.

Dominujacymi ćwiczeniami jest podciąganie, przysiady, burpees( z przysiadu podpartego, wyrzut nóg jak najdalej do tyłu, powrót do przysiadu podpartego i wyskok pionowy z wymachem rąk do góry itd.), rwanie, podrzut, wskoki na skrzynię, biegi , skoki na skakance, podciąganie na kółkach gimnastycznych.

Przykład WOD:                                     21x        15x       9x

Wyciskanie na ławce skośnej     60kg 
Podciąganie                                      
Przysiady                                 60kg-80kg                      
Bieg                                        200m

Wszystko wykonyjemy jak najszybciej 21x, 15x i 9x po czym zapisujemy wynik.Zestaw WOD i czas może stanowić rekord, do pobicia następnym razem przez nas samych lub przez inną osobę wzmagając rywalizację o lepszy wynik!


Więcej ćwiczeń:

http://www.crossfit.com/cf-info/excercise.html

Informacje: 

http://www.crossfit.com/

 

Zapraszam do publikacji własnych WOD na moim funpagu Facebook. Gotowi się sprawdzić?:)


crossfit warszawa

 

trener4you fotografia biznesowa