• Dzięki ułożonej diecie i treningu pod moim okiem, ze ścisłą kontrolą wyników, uzyskasz wymarzoną sylwetkę.
  • Zaufaj mojemu doświadczeniu.Wieloletnia, praktyczna działalność w sporcie, edukacja i przebyte szkolenia są moimi atutami. W treningu wykorzystuję najnowszy sprzęt fitness Bodylastics i TRX. Trenuj bez monotonii, miej satysfakcję z wyników!

  • Na umówionej konsultacji trenerskiej przedstawię Ci sposoby i zasady postępowania jak uzyskać wymarzoną sylwetkę.

  • Rozpiszę Ci plan żywienia i treningu do celu. Twoim obowiązkiem będzie realizacja planu, który będę kontrolował!
  • Nie umiesz pływać i chcesz się nauczyć? Zapraszam Cię na zajęcia nauki pływania. Nie będziesz już stał na brzegu, a zaczniesz pływać!

  • Rozpiszę dietę. Zapewnię catering dietetyczny. Dieta w drodze do upragnionej sylwetki i zdrowia jest niezbędna! Smaczny catering pozwoli Ci na utrzymanie dyscypliny żywieniowej i uzyskanie Twojego celu.

  • Miej możliwości treningowe z siłowni we własnym domu. Trenuj na sprzęcie najwyższej jakości. Za moim pośrednictwem dokonaj zakupu Bodylastics i zyskaj rabat.

  • Chcesz mieć wiedzę i umiejętności jak kształtować sylwetkę swoją i innych? Wypełnij formularz kontaktowy i skontaktuj się ze mną.

  • Masz możliwość przeglądania rzetelnych informacji o tematyce żywienia, treningu i profilaktyki zdrowia. Odwiedzaj moje kanały firmowe na Facebooku i YouTube. Zapraszam!

PHA ( Pheripheral Heart Action) - TRENING OBWODOWY- CHARAKTERYSTYKA I DZIAŁANIE TRENINGU

Trening obwodowy z angielskiego circuit training lub PHA (Pheripheral Heart Action).Rodzaj treningu zapoczątkowany i rozpromowany dzięku byłemu Mr America Bobowi Gajda. Ideą treningu jest doświadczanie zalet treningu aerobowego spalającego tłusz, przy użyciu ciężarów zewnętrznych, a bez użycia typowych maszyn aerobowych np. roweru , bieżni itp.
W treningu należy dobierać ćwiczenia, które angażują jak najwięcej grup mięśniowych, określone mianem wielostawowych: do nich będą należeć: wyciskania na klatkę, przysiady, wyciskania na barki, wiosłowania w opadzie tułowia bądź ściągania odgórnie drążka na plecy, martwy ciąg, skłony o nogach prostych, crunch'e na brzuch.
Takie rozwiązanie pomoże skrócić czas treningu, ale i zwiększyć wydatek energetyczny, dodatkowo oddziaływując na jak największą liczbę mięśni.
Ćwiczenia w trening ułożone są tak, aby grupa mięśni angażowana w zakończony ćwiczeniu, nie była angażowana ponownie w następnym. Wykonujemy jedną serię ćwiczenia i przechodzimy do  następnego.

Ustalamy zestaw ćwiczeń w kolejności np:
1)wyciskanie sztangi w poziomie na klatkę 15-20x
2)wiosłowanie ze sztangą w opadzie tułowia na plecy 15-20x
3)cunches na brzuch, przysiady ze sztangą 20-30x
4)wyciskania hantli w staniu na barki  15-20x
5)uginanie podudzi w leżeniu przodem na maszynie 15-20x
6)wspięcia na łydki na maszynie w siadzie. 15-20x

Przerwa występuje tylko na koniec wszystkich ćwiczeń 2-3min, a samo przejście z ćwiczenia do ćwiczenia powinno trwać jak najkrócej. Dobrana w przykładzie większa liczba powtórzeń rozwija wytrzymałość siłową, gdzie energię mięśnie czerpią z glikogenu mięśniowego, a brak przerw wymusza metodę treningu zbliżoną do ciągłej jak przy aerobach utrzymując tym samym tętno i intensywność, która powoduje wykorzystywanie oprócz glikogenu, tłuszcz zapasowy w trakcie ćwiczeń.
Zyskujemy więc korzyści: stymulację i utrzymywanie masy mięśniowej, spalając tłuszcz i rozwijając wytrzymałość siłową.
Dla początkujących przerwy na zmianę ćwiczenia mogą być nieco dłuższe, a sam trening może kończyć się na sumie trzech obwodów z liczbą 5-6 ćwiczeń. Objętość taka określana jest mianem małego obwodu treningowego. Dla zaawansowanych, którzy chceili sprawdzić swoje możliwości bardziej, rekomenduje się maksymalnie 5 obwodów z grupą nawet 12 ćwiczeń.

Po skończeniu takiego treningu ważne jest, aby dla szybkiej regeneracji i wystąpienia nadkompensacji potreningowej( nadwyżka predyspozycji wysiłkowych w porównaniu ze stanem przed treningiem) spożyć węglowodany i izolat białka, których podaż uwarunkowana jest od masy osoby trenującej. 
Spożycie posiłku potreningowego podyktowane jest również zmniejszeniem działania kortyzolu, który po treningu będzie podwyższony i będzie działał destruktywnie na tkankę mięśniową. 



JEŚLI INTERESUJE CIĘ TRENING OBWODOWY I CHCESZ ZOBACZYĆ JAKIE DAJE REZULTATY, ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY I TRENINGU POD MOJĄ OPIEKĄ! 


trening odchudzający warszawa, trening obwodowy 

trener4you fotografia biznesowa