• Dzięki ułożonej diecie i treningu pod moim okiem, ze ścisłą kontrolą wyników, uzyskasz wymarzoną sylwetkę.
  • Zaufaj mojemu doświadczeniu.Wieloletnia, praktyczna działalność w sporcie, edukacja i przebyte szkolenia są moimi atutami. W treningu wykorzystuję najnowszy sprzęt fitness Bodylastics i TRX. Trenuj bez monotonii, miej satysfakcję z wyników!

  • Na umówionej konsultacji trenerskiej przedstawię Ci sposoby i zasady postępowania jak uzyskać wymarzoną sylwetkę.

  • Rozpiszę Ci plan żywienia i treningu do celu. Twoim obowiązkiem będzie realizacja planu, który będę kontrolował!
  • Nie umiesz pływać i chcesz się nauczyć? Zapraszam Cię na zajęcia nauki pływania. Nie będziesz już stał na brzegu, a zaczniesz pływać!

  • Rozpiszę dietę. Zapewnię catering dietetyczny. Dieta w drodze do upragnionej sylwetki i zdrowia jest niezbędna! Smaczny catering pozwoli Ci na utrzymanie dyscypliny żywieniowej i uzyskanie Twojego celu.

  • Miej możliwości treningowe z siłowni we własnym domu. Trenuj na sprzęcie najwyższej jakości. Za moim pośrednictwem dokonaj zakupu Bodylastics i zyskaj rabat.

  • Chcesz mieć wiedzę i umiejętności jak kształtować sylwetkę swoją i innych? Wypełnij formularz kontaktowy i skontaktuj się ze mną.

  • Masz możliwość przeglądania rzetelnych informacji o tematyce żywienia, treningu i profilaktyki zdrowia. Odwiedzaj moje kanały firmowe na Facebooku i YouTube. Zapraszam!

SEN A ODCHUDZANIE

Ocena użytkowników: / 0
SłabyŚwietny 

SEN A ODCHUDZANIE


Żyjąc w bezustannym pośpiechu, wypełniając obowiazki rodziny i pracy, zdarza się, że sami nie dbamy należycie o siebie, tłumacząc się brakiem czasu. Powinnismy zadać sobie pytanie, kto jak nie my sami powinnismy zadbać o siebie, zaprzestając wymówek brakiem czasu? Ustal grafik tygodniowy z góry i zapisz w kalendarzu w jakie dni i godziny, przed czy po pracy jesteś w stanie zadbać o swoją kondycję realizując trening.
Jedną z trosk o swoje zdrowie jest zagwarantowanie odpowiedniej długości snu w ciągu doby. Badania pokazują, iż osoby śpiące 9 godzin  lub więcej mają  średnio niższy wskaźnik BMI pokazujący relację masy do wzrostu wskazując czy masa ciała jest w normie( musimy wiedzieć, BMI nie jest dobrym wskaźnikiem oceny składu ciała i stopnia otłuszczenia).Według przytoczonych badań w dzienniku ,,Sleep'' w 2004 dodatkowa ilość snu pomoże nam szybciej zgubić niechciane kilogramy z tłuszczu. Powodem tego jest obniżenie hormonu greliny, który pobudza uczucie głodu. Brak snu pobudza organizm do wydzielania greliny w większej ilości, co skutkuje większym uczuciem głodu i większymi skłonnościami do podjadania.Dodatkowo brak snu obniża hormon leptyny. Im wieksza ilość wydzielonej leptyny tym większe uczucia bycia sytym. Może się zdarzyć, że w czasie niewyspania mózg będzie wydzielał sygnał do dodatkowej potrzeby jedzenia mimo, że jedliśmy niedawno.
8-9 godzinna ilość snu będzie czynnikiem utrzymującym obniżoną ilość greliny oraz podniesioną leptyny, co wspomoże nasz proces dbania o sylwetkę.
Inne badania pokazują, iż sen cztero godzinny i krótszy podnosi kataboliczny hormon kortyzol, który wzmaga uczucie głodu i co więcej daje sygnał organizmowi do produkcji glukozy z mięśni, prowadząc do ich katabolizmu.

Pamiętajmy o odpowiedniej ilości snu, bo jest to jedna z najbardziej znanych naturalnych i skutecznych czynności regenerujących układ mięśniowy i nerwowy,oraz wspierających proces odchudzania, kształtowania sylwetki. Stąd być może powiedzenie, że: ,, mięśnie rosną w czasie snu;)''?. Prawdziwe, ale niestety, bez odpowiedniej diety i bodźca treningowego, sam sen nie wystarczy do wzrostu mięśni. 

                                                                     

                                                                        SEN A DOCHUDZANIE



                         JEŚLI INTERESUJE CIĘ POPRAWA WŁASNEJ SYLWETKI , SKONTAKTUJ SIĘ ZE MNĄ! 

trener4you fotografia biznesowa