OPIS CHARAKTERYSTYKI TRENINGU
 

trening na płaski brzuch, ćwiczenia na brzuch

Trening bazuje na połączeniu treningu spalającego tk.tłuszczową i ćwiczeń na mięśnie brzucha. Duża objętość treningowa w liczbie serii i powtórzeń oraz zastosowanie obciążeń zewnętrznych w ćwiczeniach, rozwija rzeźbę oraz wytrzymałość siłową mięśni brzucha. Dla uzyskania widocznej rzeźby mięśni brzucha obligatoryjnym jest dodatkowe stosowanie diety, odpowiednich zasad żywienia i treningu aerobowego. 


CO ZYSKUJESZ?

 

  • rzeźbę mięśni brzucha z widocznymi bruzdami między brzuśćcami mięśnia                         
  • pomiar składu ciała z tk.tłuszczową na wadze bioelektrycznej impedancji
  • wzrost kondycji i wytrzymałości mięśni brzucha
  • wzrost wytrzymałości organizmu
  • zmniejszenie ciśnienia tętniczego krwi
  • zmniejszenie złego cholesterolu i trójglicerydów
  • redukcję tk.tłusczowej(ok.0,5kg-1kg/tydz)bez utraty tk.mięśniowej i efektu jojo
  • wzrost DHEA i DHEAS - wskaźnik zdrowia i spowolnienia procesów starzenia orgaznimu
  • cenną wiedzę jak być zdrowym i mieć szczupłą sylwetkę
  • wiedzę o zasobie ćwiczeń rozwijających mięśnie brzucha, kondycję i wytrzymałość
  • wiedzę z zakresu żywienia i suplementacji w czasie spalania tk.tłuszczowej i rozwijania rzeźby mięśni

DLA KOGO?

  • dla wszystkich chcących mieć szczupłą sylwetkę z widoczną rzeźbą mięśni brzucha
  • dla osób chcących zwiększyć kondycję i sprawność organizmu
  • dla wszystkich chcących być zdrowym, mieć więcej energi i lepsze samopoczucie
  • dla osób chcących zdobyć wiedzę na temat spalania tk.tłuszczowej i rozwijania rzeźby(separacji, definicji) mięśni
  • dla osób chcących nabyć wiedzę z zakresu ćwiczeń, diety, suplementacji do uzyskania smukłego brzucha

 

JEŚLI JESTEŚ OSOBĄ MAJĄCĄ ZA CEL JEDEN Z POWYŻSZYCH, SKONTAKTUJ SIĘ ZE MNĄ!