CHARAKTERYSTYKA TRENINGU


Trening bazuje na połączeniu treningu spalającego tk.tłuszczową i ćwiczeń oporowych na mięśnie nóg. Trening aerobowy z wykorzystaniem maszyn stacyjnych jak np.: bieżnia, steper pozwoli nam odkryć mięśnie spod warstw tłuszczu. Zastosowanie ćwiczeń oporowych z dużą liczbą powtórzeń pozwoli nam uzyskać rzeżbę ud oraz pośladków. 

W ćwiczeniach oporowych wykorzystujemy siłę ciężkości, ciężary wolne: sztangę i hantle, maszyny stacyjne, step, liny TRX, ciężarki balastowe oraz gumy oporowe Bodylastics. Trening dla zauważalnego efektu połączony musi być z prowadzeniem odpowiedniej diety i zasad żywienia.


CO ZYSKUJESZ?

  • spalanie tkanki tłuszczowej ok 0,5-1kg / tydz                                                                                    trening na szczupłe uda i pośladki, odchudzanie
  • smukłe uda, pośladki i sylwetka
  • ujędrnienie ud i pośladków
  • poprawę kondycji fizycznej
  • wzrost rzeźby mięśniowej bez zwiększenia masy mięśni
  • wiedzę o treningu, diecie i suplementacji w okresie kształtowania separacji mięśniowej i spalania tk.tłuszczowej 


DLA KOGO?

  • dla osób zabiegających o zmniejszenie tkanki tłusczowej i masy ciała
  • dla osób, których celem jest płaski brzuch i jędrne, odtłuszczone pośladki
  • dla osób chcących poprawić kondycję i zdrowie
  • dla osób chcących zdobyć wiedzę o treningu, diecie i suplementacji w okresie kształtowania separacji mięśniowej i spalania tk.tłuszczowej




JEŚLI TWOIM CELEM JEST CHOCIAŻ JEDEN Z POWYŻSZYCH, SKONTAKTUJ SIĘ ZE MNĄ!