OPIS CHARAKTERYSTYKI TRENINGU
 

Trening bazujący na obciążeniach 60-80% naszych maksymalnych możliwości. Dominuje metoda średnich i dużych obciążeń. Każdy trening ma za zadanie maksymalnie zmęczyć trenowaną grupę mięśniową. Dla tego celu w treningu wykorzystuje się zasady Weiderowskie oraz stosunkowo krótkie przerwy wypoczynkowe między seriami. W treningu wykorzystywane są głównie ciężary wolne: sztangi i hantle oraz maszyny stacyjne. W przypadku osób o krótkim stażu treningowym wymieniony trening realizowany jest po wstępnym przygotowaniu. Trening na zwiększenie masy połączony jest zawsze z dietą wysokoenergetyczną i większą podażą białka dla uzyskania przyrostów mięśniowych. Dieta jest nieodłącznym elementem treningu. Opisany trening pozwoli Ci na zwiększenie przekroju poprzecznego (masy) mięśni i ich siły.
 

CO ZYSKUJESZ?                                                                                                       bodybuilding, treningi na rozwój masy mięśniowej

  • wzrost siły i 0,5kg masy mięśniowej miesięcznie 
  • zmniejszenie ciśnienia tętniczego krwi
  • zmniejszenie cholesterolu całkowitego
  • poprawę samopoczucia i sprawności ruchowej
  • więcej energi
  • cenną wiedzę jak utrzymywać dobrą kondycję, zdrowie i umięśniona sylwetkę
  • wiedzę o kształtowaniu masy mięśniowej, potrzebnej diecie i suplementacji

DLA KOGO?

  • dla wszystkich chcących zwiększyć masę mieśniową
  • dla wszystkich chcących poprawić siłę
  • dla osób chcących poprawić zdrowie i samopoczucie
  • dla sportowców chcących zwiekszyć suchą masę ciała
  • dla osób, które chcą się nauczyć jak kształtować własne ciało pod kątem rozwijania masy mięśniowej
  • dla osób chcących nauczyc się żywienia w okresie budowania masy mięśniowej

     

JEŚLI JESTEŚ OSOBĄ MAJĄCĄ ZA CEL JEDEN Z POWYŻSZYCH, SKONTAKTUJ SIĘ ZE MNĄ!