Jeśli spodziewasz się dziecka lub jesteś po porodzie i chciałabyś poprawić wygląd swojej sylwetki, zapraszam do współpracy. Przed umówieniem zajęć skontaktuj się z lekarzem, dla określenia przeciwskazań i określenia czy trening w Twoim przypadku jest dopuszczalny.

Na zajęcia przynieś zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań do aktywności fizycznej, 1,5 litra wody oraz kontakt do bliskiej osoby lub lekarza prowadzącego.

W czasie ciąży trening możliwy jest do samego okresu porodu. Po nauralnym porodzie trening możliwy po 6 tygodniach od daty urodzenia. W przypadku porodu z cesarskim cięciem, trening możliwy po 2 miesiącach. W treningu dobrana jest niska intensywność ćwiczeń koncentrujących się na wzmacnianiu i rozciąganiu mięśni, obciążonych, osłabionych i spiętych w czasie ciąży i po porodzie. Intensywność nie przekracza 140uderz/minutę i mierzona jest pulsometrem. Dominuje forma aerobowa treningu, elementy gimnastyczne z piłką ,,Swiss Ball''.

Zajęcia nierealizowane w przypadku: ciąż mnogich, nadciśnienia tętniczego, kłopotów z zajściem w ciążę, 3 lub więcej poronień samoistnych, porodu przedwczesnego, rozwarcia szyjki macicy, krwawienia lub okresowego plamienia, przodującego łożyska, choroby serca, anemii lub innych chorób krwi, znacznej nadwadze lub niedowadze, wyłącznie siedzącego trybu życia, ostatniego nagłego porodu, nieprawidłowego rozwoju płodu w poprzedniej ciąży, cukrzycy, choroby tarczycy.
 


  JEŚLI INTERESUJĘ CIĘ TRENING W CIĄŻY I PO PORODZIE, SKONTAKTUJ SIĘ ZE MNĄ. WSPÓLNYMI SIŁAMI OJDZIESZ DO  FORMY !


Zajęcia dla kobiet w ciąży i po porodzie Warszawa zajęcia dla kobiet w ciąży i po ciąży, po porodzie, odchudzanie